Hoe kan ik mijn salarispakket koppelen met Sazas?
We hebben een salariskoppeling gemaakt met een aantal veelgebruikte salarispakketten. Hierdoor worden de gegevens van medewerkers die u invoert in uw salarispakket automatisch aan ons doorgegeven. Dankzij de koppeling hoeven uw gegevens voor de verzuimverzekering en andere verzekeringen bij Sazas alleen nog maar in het salarispakket te worden aangepast. Bij deze gegevens kunt u denken aan in- en uitdienstmeldingen en loongegevens. Dit geeft u de zekerheid dat uw administratie op orde is en uw medewerkers goed verzekerd zijn.
Zo gaat de koppeling in z’n werk
Op deze manier vraagt u een salariskoppeling bij ons aan en gaan wij vervolgens met uw aanvraag aan de slag:
- Laat via uw accountmanager of onze klantenservice weten dat u interesse hebt in een koppeling met uw salarispakket;
- Wij verzamelen uw gegevens, waaronder: het salarispakket, het aantal medewerkers, uw premieomzet en of er ook om een koppeling van ziek- en herstelmeldingen wordt gevraagd;
- Wij brengen de kosten in kaart en bespreken dit met u;
- Bent u akkoord met de kosten, dan wordt alle informatie doorgegeven aan het ‘koppelingsteam’ binnen Sazas;
- Er vindt een intakegesprek plaats;
- Na een positief intakegesprek wordt er een planning gemaakt voor de implementatie;
- U ontvangt de overeenkomst;
- Is de overeenkomst getekend, dan starten wij de implementatie;
- De implementatie wordt getest en vervolgens opgeleverd;
- U ontvangt de factuur voor de koppeling.
Wilt u meer weten over deze koppeling en of deze voor uw bedrijf geschikt is? Wij hebben alle informatie samengevoegd in een korte handleiding. U kunt deze handleiding onderaan deze pagina downloaden.
◄ Terug naar Veelgestelde vragen: Aanleveren gegevens