Kan ik mijn factuur per e-mail ontvangen?
Wilt u ook uw documenten digitaal ontvangen? Steeds meer klanten maken gebruik van de mogelijkheid om hun documenten digitaal te ontvangen. Het is niet alleen handig voor uw administratie, u helpt hiermee ook het papierverbruik te verminderen. Op deze pagina leest u welke documenten u digitaal kunt ontvangen en hoe u dit kunt aangeven.
Facturen handig in uw mailbox
Vanaf nu versturen wij de premiefactuur aan u via e-mail als pdf-bijlage. Hierdoor is het mogelijk om de facturen automatisch te verwerken. De specificatie, met daarop de werknemersgegevens, wordt niet meegestuurd. Deze kunt u in MijnSazas vinden.
Wilt u ook uw facturen digitaal ontvangen?
U kunt dit doorgeven aan ons door een e-mail te sturen naar info@sazas.nl. Of door naar MijnSazas te gaan en uw voorkeur op Digitaal te zetten. Als u dit heeft gedaan, ontvangt u al uw facturen, uitkeringsspecificaties en polissen digitaal.
Stappenplan MijnSazas
Stap 1: Klik op ‘Documenten’. Deze optie vindt u links in de navigatiekolom na het inloggen op MijnSazas.
[klik hier als de afbeelding niet goed zichtbaar is]
Stap 2: Klik op ‘Digitaal’ en daarna op de knop ‘Bijwerken’.
[klik hier als de afbeelding niet goed zichtbaar is]
Heeft u vragen of hulp nodig? Wij helpen u graag.
U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur op 088 56 79 100. Of u kunt een e-mail sturen naar info@sazas.nl.
◄ Terug naar Veelgestelde vragen: Facturen en betaaltermijnen