Nieuw op MijnSazas
MijnSazas, de online omgeving voor onze klanten, is uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. Die zijn vooral erg handig voor u. Zo beheert u voortaan gemakkelijk zelf uw contactgegevens. Om te zorgen dat u op de hoogte gehouden wordt op de manier zoals u dat wilt, hebben wij uw hulp nodig.
Wat is nieuw op MijnSazas?
- U kunt uw adres- en contactgegevens zelf wijzigen.
- U kunt per onderdeel (algemeen, factuur, polis & verzuim) aangeven met wie wij contact kunnen opnemen.
- U kunt u aan- en afmelden met verschillende e-mailadressen voor onze digitale nieuwsbrief. Als werkgever moet u, als er een medewerker in dienst komt, het aantal werkuren per week registeren. Op verzoek van een aantal van onze klanten kan dit voortaan tot en met 45 uur per week. Dit was 40 uur per week.
Wat kunt u doen?
- Controleer en/of wijzig uw adres- en contactgegevens.
- Geef per onderdeel aan op welk e-mailadres u mail van ons wilt ontvangen en op welk telefoonnummer u te bereiken bent. U kunt ook andere contactpersonen opgeven (bijvoorbeeld een accountant), afhankelijk van het doel waarvoor u dit wilt gebruiken.
- Vul in op welk e-mailadres u onze digitale nieuwsbrief wilt ontvangen. U kunt meerdere e-mailadressen opgeven.
Wat is uw voordeel?
Op deze manier zijn uw gegevens up-to-date en kunnen wij u in de nabije toekomst per e-mail informeren als er nieuwe documenten voor u klaar staan op MijnSazas, zoals een uitkeringsspecificatie, een factuur, etc.). Zo bent u altijd op tijd op de hoogte en heeft u al uw belangrijke documenten bij elkaar op één plaats staan. Daarnaast kunnen wij onze dienstverlening nog beter afstemmen op uw persoonlijke voorkeuren.
Ga meteen aan de slag. Log in op MijnSazas en klik linksonder in het menu op Bedrijfsgegevens.